سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشمند است که چون می آموزد، سرزنش مکند و چون به وی آموخته می شود سرمپیچد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 فروردین 4 , ساعت 10:16 عصر

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید اعتراف,دانلود آهنگ اعتراف با لینک مستقیم,دانلود اهنگ جددی اعتراف از مجید خراطها,دانلود آهنگ های جدید مجید خراطها,متن آهنگ جدید اعراف از مجید خراطها,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود ترانه,دانلود آهنگ جدید با توام سلام عزیزم نبینم اشکات بباره,Download New Music Majid Kharatha,Download New Music Majid Kharatha – Eteraf,Download New Music دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ اعتراف و دانلود سایر آهنگ های جدید مجید خراطها به سایت دانلود آهنگ جدید پارلین خوش آمدید بهترین رسانه دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم شامل دانلود جدیدترین آهنگ های غمگین و شاد ایرانی است برای دانلود آهنگ جدید از سایت ما کلیک کنید شما می توانید در ورژن جدید سایت ما بر روی دانلود آهنگ جدید کلیک کرده و جدیدترین آهنگ های ایرانی را از سایت دانلود آهنگ جدید دریافت کنید برای دانلود آهنگ جدید کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با لینک مستقیم

Download New Music Majid Kharatha – Eteraf

ترانه و آهنگ : مجید خراطها ، ویولن : پیمان رشیدی ، پیانو : مجید صالحه

پرکاشن : محمدرضا سلیمیان ، میکس و مسترینگ : بهمن بختیاری ، دکلمه : نسرین مقانلو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف :

با توام سلام عزیزم نبینم اشکات بباره

دوست ندارم دیگه چشمات چشمامو یادش بیاره

گرچه بد شدم اواخر نخواستم چشم تو تر شه

بد شدم تا واسه ی تو راه رفتن ساده تر شه

وقتی دیدم خشکو سردی پره کینه شد تمومه تارو پودم

اعترافه اول اینه من زیادی زود قضاوت کرده بودم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

همیشه واسم سوال بود تو خودت رفتی چرا پس گریه کردی

اعترافه دوم اینه من بهت نامردی کردم خیلی مردی

تو دو راهی وقتی موندم تو خودت رفتی که خوشبخت شم میدونم

اعترافه سوم اینه سخته تو فکر تو اما پیشه اونم

نه دیگه فکر خودت باش دیگه برگشتن محاله

لحظه های رفتنه من میدونم واست سواله

جایه من میتونه پر شه این واسه منم سواله

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

از زمانی که تو رفتی هی زمان میره و من دیوونه میشم

کاش فراموشی بگیرم یا زمان برگرده و برگردی پیشم

ای خدا خودت میدونی اون جمعو جورم میکرد بالو پرم بود

من بدونه اون میمیرم ای خدا این اعترافه آخرم بود

به قوله خودت عزیزم چقد این فضا غریبه

چرا من هیچی نگفتم چرا خندیدم عجیبه

هر کار بدی که کردم فکر نکن دوست نداشتم

اونی که هستی کنارش من سر راحت گذاشتم

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بد به حالم از احسان تهرانچی با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ بد به حالم + دانلود سایر آهنگ های جدید احسان تهرانچی از سایت پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید بد به حالم از احسان تهرانچی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید بد به حالم,دانلود آهنگ بد به حالم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم,دانلود آهنگ بد به حالم با صدای احسان تهرانچی,دانلود آهنگ های جدید احسان تهرانچی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ زندگی بی تو یه مرگه حرفه تنهایی فقط نیست,دانلود آهنگ تویه روزایه نبودت پای خوشبختی وسط نیست

دانلود آهنگ جدید بد به حالم از احسان تهرانچی

ترانه سرا: الیاس بذله , آهنگساز: بهداد زهرانی , تنظیم، میکس و مستر: رسول حسینی

برای دانلود آهنگ بد به حالم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ های احسان تهرانچی

دانلود آهنگ جدید بد به حالم از احسان تهرانچی با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم :

زندگی بی تو یه مرگه

حرفه تنهایی فقط نیست

تویه روزایه نبودت پای خوشبختی وسط نیست

خوش به حاله اونکه امروز با تو همدسته تو جاده

بد به حاله من که قلبم دل به رویای تو داده

بد به حاله من که دارم بی تو میمیرم از این درد

خوش به حاله اونکه لرزید تو سرما بغلت کرد

دانلود آهنگ جدید بد به حالم از احسان تهرانچی از پارلین موزیک

اونکه اسمه تو میفته تویه فالش خوش به حالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم , بد به حالم

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوش به حالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

بد به حالم , بد به حالم , بد به حالم

بد به حاله من که خیسم

وقتی که بارون میگیره

خوش به حاله اونکه زیر چتر آغوشه تو میره

چرا عاشقه تو موندم این برام مثله یه درده

دانلود آهنگ جدید بد به حالم از احسان تهرانچی با لینک مستقیم

بد به حاله من که حسم به تو تغییری نکرده

به تو تغییری نکرده

حتی یک ذره از عشقم تو دیگه بر نمیگردی

بذار پیرم کنه این غم

اونکه اسمه تو میفته تویه فالش خوش به حالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم , بد به حالم

دانلود آهنگ جدید بد به حالم از احسان تهرانچی از پارلین موزیک

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوش به حالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

بد به حالم , بد به حالم , بد به حالم

دانلود رمیکس جدید آهنگ وانمود با صدای نریمان با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید وانمود کردم از نریمان با لینک مستقیم از سایت پارلین موزیک به همراه متن آهنگ وانمود دانلود سایر آهنگ های جدید نریمان

دانلود رمیکس جدید وانمود,دانلود آهنگ جدید وانمود کردم از نریمان با لینک مستقیم,دانلود آهنگ وانمود ,دانلود آهنگ جدید وانمود با صدای نریمان,دانلود آهنگ های جدید نریمان,متن آهنگ جدید وانمود از نریمان,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید نریمان بنام وانمود,دانلود آهنگ وانمود کردم به همه که خیلی سخت نبود غمت,دانلود آهنگ وانمود کردم به همه که دیگه اشتیاقی نیست,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید وانمود کردم از نریمان

دانلود رمیکس جدید آهنگ وانمود با صدای نریمان با لینک مستقیم

برای دانلود رمیکس به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ های جدید نریمان

دانلود آهنگ جدید وانمود کردم از نریمان با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید وانمود با صدای نریمان :

وانمود کردم به همه که خیلی سخت نبود غمت

رفتن و دل بریدنت

وانمود کردم به همه که دیگه اشتیاقی نیست

واسه دوباره دیدنت

یجور نشون دادم که نه یه اتفاق عادی بود

همون دوتا درد دلم واسه خودش زیادی بود

دانلود آهنگ جدید وانمود کردم از نریمان از پارلین موزیک

یجوری گفتم که همه بهم میگن بی عاطفه

میگن که حرف امروزت با دیروزت مخالفه

اما شبا یواشکی وقتی که هیچکی نیست پیشم

گوشیمو روشن میکنم به عکس تو خیره میشم

دیگه منم و غربت اشک های بی امون من

به کی بگم دیونتم به کی بگم تنگ دلم

مدتیه عوض شدم انگار یه آدم دیگم

هرکی می پرسه یادشی؟ دارم بهش دروغ میگم

دانلود آهنگ جدید وانمود کردم از نریمان با لینک مستقیم

دلم نمیخواد هیچ کسی چیزی بدونه از غمم

همین غرور لعنتی تورو جدا کرده ازم

هیچکی خبر نداره از دقیقه های غربتم

اینجوری وانمود شده که بی تو خیلی راحتم

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ